بررسی علت تغییرات سود عملیاتی "رافزا"
به گزارش کدال نگر بورس 24، شرکت رایان هم افزا در خصوص تغییرات بیش از 30 درصدی سود عملیاتی دوره 6 ماهه منتهی به 31 شهریور 1403 نسبت به دوره مشابه سال قبل توضیحاتی ارائه نمود.
مدیرعامل شرکت واگن سازی تهران از آماده سازی این شرکت برای ورود تجهیزات ساخت بوژی مترو در تهران خبر داد.
به گزارش ایسنا، علیرضا شیخ طاهری در بازدید امروز رییس کمیسیون حمل ونقل شورای شهر تهران از کارخانه واگن سازی با بیان اینکه از سال گذشته مدیریت شهری توجه ویژه ای به تولید در مترو داشتند و تا پایان تابستان جاری بسیاری از ظرفیت های زیرساختی و احداث بنا به نتیجه می رسد، گفت: علاوه بر توسعه عمرانی، توسعه زیرساختی را نیز مدنظر قرار دادیم.
وی بیان کرد: در نتیجه سفر شهردار تهران به چین، قرارداد انتقال فناوری "بوژی" به ایران امضاء شد و حالا ما در حال فراهم کردن مقدمات تولید بوژی هستیم و طی ماه های آینده ربات های ساخت بوژی وارد و نصب می شود و تا پایان سال استارت ساخت بوژی زده می شود.
مدیرعامل شرکت واگن سازی تهران با اشاره به افزایش ظرفیت شرکت واگن سازی در راستای ساخت و تکمیل قطارها از محل قرارداد چین، گفت: در طول 22 سال عمر شرکت واگن سازی، 1500 واگن با همکاری مشترک شرکای چینی تولید شده که سالانه حدود 68 دستگاه ساخت و تکمیل می شود؛ اما با برنامه ریزی صورت گرفته و براساس پلن پنج تا هشت ساله، آمادگی برای ورود 1800 واگن دیگر را خواهیم داشت که بر این اساس باید ظرفیت را دو برابر افزایش دهیم و تا میانگین سالانه 100 دستگاه واگن را بتوانیم پوشش دهیم.
شیخ طاهری با اشاره به اضافه شدن 3500 متر فضا برای خط تولید، مونتاژ، رنگ و... گفت: قرارداد چین بزرگترین قرارداد تأمین واگن کشور است و باید ظرفیت ها افزایش یابد که با این افزایش ظرفیت، می توانیم در اوج تولید ماهانه سه رام قطار که به عبارتی دیگر تولید روزانه یک واگن است را بسازیم.
مدیرعامل شرکت واگن سازی تهران در مورد سرانجام قرارداد تولید انبوه قطار ملی مترو، اظهار کرد: کارفرمای 113 واگن ملی، شرکت بهره برداری مترو است و کارشناسان ما غیرتمندانه توانستند پروژه را زودتر از موعد قرارداد تحویل دهند، به گونه ای که اسفندماه سال گذشته اولین رام قطار وارد مراحل تست شد و رام دوم و سوم نیز در مرحله تولید است.
انتهای پیام
{{name}}
{{content}}